Dienstenplanning lobdiensten/baanonderhoud/schoonmaak

22 maart 2024


Beste DTC'ers,

Het inplannen van diensten is nu middels de ClubApp veel eenvoudiger geworden en er wordt gelukkig al goed gebruik van gemaakt.

Wat me wel opvalt is, dat er ook een aantal onder jullie zich eerst inschrijven op een dienst, maar vervolgens de dienst annuleert. Let wel: de punten ook automatisch naar beneden aangepast worden! Natuurlijk kan het zijn dat je je toch vergist hebt bij de inschrijving, maar de regel geldt nog steeds als je niet kunt dat je wel voor vervanging zorgt! 

Hoe gaat dit in zijn werk: jij zorgt voor een vervanger, jij annuleert de dienst en de vervanger schrijft zich op deze dienst weer in. 

Ik zie nu dat vele 2e shifts op de vrijdagavond geannuleerd worden. Dit is toch erg sneu voor alle leden die tot laat op de avond competitie moeten spelen. Denk je in: als jij competitie speelt, dan wil jij ook graag gewoon naar de bar kunnen gaan en een drankje of een hapje kunnen bestellen.

Dus hierbij een dringende oproep: moet je om een goede reden de dienst annuleren, zorg eerst voor vervanging!!

En een oproep aan iedereen:
schrijf je aub in voor de openstaande diensten, de planning wijzigt telkens omdat er leden zijn die de diensten annuleren.

Schrijf je in met name voor de 2e shift op vrijdagavond.

De eindtijd is gesteld op 01.:00 uur, maar dit is een fictieve tijd. De eindtijd van de 2e shift is het tijdstip waarop iedereen naar huis is. Je mag echt de leden, als de tegenstanders al naar huis zijn, aangeven dat het de laatste ronde is en dat de lob gesloten wordt.

Graag jullie medewerking in deze!

 

 

Nieuwscategorieën